pühapäev, 21. detsember 2014

Penangi saar ja George Town

Alustuseks lahkumine Kuala Lumpurist.
Jalutasime bussijaama poole ning juba ristmiku peal keegi kohalik poiss karjub, et kuhu sõidame ja siis ma pomisesin talle miskit vastu ning ta sai aru, et meil on pilet olemas (tegelikult polnud). Esimene märk mingist kahtlasest tegevusest. Bussijaam ise ei ole kõige kergem arhitektuuriline ehitis, et leida kohta, kust pileteid saab ja kus buss meid peale võtab. Siis juba jälle keegi kohalik tuli ja küsis kuhu sõidame ja siis ma ütlesin et Penangi ja siis kohe ta ütles, et sinnasuunas ja hakkas meid edasi juhatama.. ok .. suht sõbralik ja abivalmis.. Siis ta nagu andis meid edasi mingi teise kuti juhatada, et näe tema viib meid õigesse kohta. Hmm.. olgu, väga huvitav. Tuli välja, et pileteid saab kolmandalt korruselt. Trepi peal anti meid veel edasi mingi kolmanda kuti juhatada. Asi hakkas minu jaoks kahtlasena tunduma. Kui jõudsime erinevate bussifirmade lettide ette, siis ma jäin seisma, et vaadata üle, mis bussifirma ma ennist olin välja valinud. Kuid too kutt lihtsalt seisis mu ees ja üritas ka vaadata mis ma loen ja mis ma teen. Väga ebameeldiv. Otsisime õiget letti, kust pilet osta. Samal ajal käis kuttide vahetus ja juba see uus hakkas pinda käima oma küsimustega ning halva inglise keelega. Läksime selle bussifirma leti ette, kust me pileteid tahtsime. Viimane kutt tuli sinna minu juurde ja oli juba suht närviline ja kurja ilmega.Väga halva inglise keelega küsis, et mis ma siin teen ja ma peaksin minema mingi pacific bussifirma juurde, et me olevat nii kokku leppinud. Ma olin segaduses ning küsisin et miks.. sellepeale ta ütleb pacific ja kõik. Miks? ja ta ei vasta sellele. Ma ütlesin et mulle meeldib see siin. Siis ta patsutas mulle õlale suht tugevasti ja tegi kurja ilmet. Ma väitsin talle, et mul on õigus valida bussifirmat mis ma tahan ning mul pole sinuga ühtegi kokkulepet. Ta ilmselt ei saanud sellest aru. (kõik selle aja müüjatädi leti taga rääkis telefoniga). Õnneks oli kõrval leti ees istumas ka üks kohalik, kes natukene rahustas meid mõlemat maha ning tõlkis minu juttu natuke sellele kutile. Tegelikult ma ei tea, millest nad rääkisid. Aga pärast see kõrvalkutt-tõlk vabandas ja et oli mingi arusaamatus.. kuid mu pärimise peale ei seletanud seda arusaamatust lahti. Seal bussijaamas on hunnik mehi, kes on raadiosaatjatega ning tavariietes ja suht jõuliselt suunavad inimesi ostma pileteid teatud bussifirmade käest. Tegelikult oli too olukord juba suht selline väga ebameeldiv ning seda juttu oli palju rohkem.

Üldiselt bussisõit oli mugav - see tähendab et olete ju näinud lennukis äriklassiistmeid.. Bussis on ka kolm rida selliseid suuri mugavaid istmeid. Sõitsime öösel.



George town


200 aastat vana, ilmselt natuke rohkem. Kultuurid on väga hästi eristatavad. Peamiselt Hiina, India ja Islam. Kuid kohtab ka Hispaania ja teisi euroopa kultuuri eripärasusi. See linnaosa (vanalinn, George town) on UNESCO kaitse all. Saab palju šhopata ning palju head sööki süüa. Promovad ka jalgrattaga sõitmist. Ühistransport on megahea ja megaodav.







Kagu-Aasia suurim tempel. Suur suur budakuju ning muud vajalikud hooned ja ruumid ja kaunistused. 


templis võib pühadele kujudele lisaks ka selliseid leida
põhjapõdrad olid ka puuri pandud.. kui pilti tegime, siis kuulsime määgimist kah!

natuke ripakile jäetud puhkamiseala


Penangi Rahvuspark kuhu saab sõita ühistranspordiga. Seal peab palju jalutama. Võib kohata suurt sisalikku, keda meie kohtasme. Veel nägime kilpkonna ja ahvikesi.


See jalutusrada õhus oli tegelikult kinni, kuna polnud vist õige hooaeg. Kuid me olime kriminaalid ning ronisime ikkagi sinna peale ja libisesime seal puulehtede peal ning võitlesime ämblikuvõrkudega.

kamuflaaž puu

Ära anna ahvile küpsist!! Olime seal puhkekohas ning nosisime väheke küpsiseid. Üks väike ahvike tuli uudistama. Pakkusin talle ka küpsist ning kohe kuulsime kuidas mets hakkas sahisema ning silmasime juba teist ahvi ning siis kolmandat. Sõna otseses mõttes me panime jooksu.




päris mitu kiili lendas seal ringi



esimene kord siin elus näeb nii suurt viirukit







hiina keeles tähendab see armastust, kuid see natuke rohkem illustreeritud varjant hiina kirjast / Penangis ongi olemas selline tänav nimega Love Lane, kus asub budget hostel Love Lane Inn, kus me ka ööbisime
Postitajad Kaupo ja Maarja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar