esmaspäev, 12. jaanuar 2015

KA Gopro nurk: Selfied ning kalad


Malaisia on jaanud seljataha. Jõulude ajal sõitsin Pangkori saarele, mis oli mega ülerahvastatud, kuna Malaisias on ka koolivaheaeg ning kõik tahavad kusagil puhata. Mina seda loomulikult ei teadnud, kui sinna jõudsin ja seda rahvamassi nägin. Lootsin vaid, et leian omale hea hinnaga ööbimiskoha.

Aastavahetus Singapuris.

Marina bay area


Marina bay aed



Bali

3. jaanuaril jõudsin Bali saarele, lennuk maandus suhteliselt hilja ning pidin omale kauplema autojuhi. Algselt küsis minult 450 000 raha, aga ma sain lõpuks kohale Ubudisse 300 000 rahaga. Vahemärkusena ütlen, et siin riigis on suht lihtne olla miljonär. Kuid tuleks natuke raha varuda enne riiki tulemist, kuna rahaautomaadid ei suvatse raha anda. Ubudisse jõudsin siis kella 23:30 paiku ning hakkasin pimedas võõras linnas omale ööbimiskohta otsima. See oli suht põnev, kuid ka väsitav kuna polnud söönud ka natukene aega. Kuid lõpuks ma siiski leidsin ja juba oli kirja pandud nimi ja kuupäevad ning siis avastas too kutt, et ikkagi voodikohad on täis. Kuid õnneks seal samas nurga taga oli veel üks koht, kus oli lausa kaks vaba tuba kuue voodiga. Sinna ma jäin paariks päevaks.

Peale Ubudi ma sõitsin Amedisse, mis on selline väikene rahulik kaluriküla, mis vaikselt suureneb ja aina rohkem ja rohkem turiste hakkab sinna minema. Toit on seal hämmastavalt hea. Ja odav. Oeh, kuidas ma juba igatsen seda toitu. Amedis on hea snorgerdada. Kaks laevavrakki on kohe suht ranna lähedal. Amedis ma leidsin ka s6pru, kes reisisid ka üksi ning siis laenutasime motorollerid ning sõitsime nendega ringi. Tee, mis viib Amedist lõuna poole on nii nii ilus... mööda ookeaniäärt ja mägesid.. Oeh.


Veider hiina tempel



Veel üks kukal




Korall on terav

Pisikene liivasaar keset merd







Ta andis neile süüa





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar